kackeltorp.blogg.se

En Blogg om Vardagen, Livet & Djur

Önskningar!

Publicerad 2016-09-11 17:22:54 i Allmänt,

Man ska vara försiktig med vad man önskar sig.Min Lohman tupp har fått för sig att börja gala mellan 3.30- 6.30 typ hela tiden sen en tid tillbaka¨.Härom natten fick jag nog o kunde inte sova och hade god lust att gå ner o nacka honom.Men tröttheten o fegheten tog över så jag stannade i sängen med mobilen och hörlurar.Vid 7 så hörde jag ett riktigt kacklande och såg att även höken hade tröttnat på galandet! Kvar av Kålle var bara vita fjädrar och jag fick dåligt samvete att jag önskat livet av honom! Men det sägs ju att när någon dör så föds en ny och här hemma föddes en kattunge på kvällen. En sköldpaddsfärgad tjej som heter Selma.Och helt otroligt så blev hon den enda kattungen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela